Jūsų prekės

Dažnai užduodami klausimai

Čia rasite atsakymus į pačius dažniausius klausimus

Klausimai prieš perkant

Įranga

Dauguma montavimo įmonių rekomenduoja 1kW galios į dešimt kvadratinių metrų ploto. Tačiau, tokia rekomendacija yra neteisinga. Galingumas labai priklauso nuo pastato šiluminės izoliacijos ir šilumos kiekio. Atsižvelgti reikia ne tik į kompiuterius, langu, bet ir paties pastato konstrukciją. Vienareikšmiškai šio klausimo atsakyti negalima, nes tokiu būdu parinkta įranga gali būti per silpna arba per galinga.

Standartinei kondicionavimo sistemai reikia šių komponentų:

  1. varinių vamzdžių pora, kurios diametras priklauso nuo gamintojo ir įrenginio galios.
  2. Maitinimo laidai iki lauko bloko, tačiau kai kuriuos įrenginius įmanoma “užmaitinti” ir per vidinį bloką
  3. Komunikacijos laidai tarp vidinio ir lauko blokų
  4. Kondensato nubėgimas į kanalizaciją arba lauką

Vienareikšmiškai atsakyti negalima. Skaičius priklauso nuo įrenginio gamintojo, galios, techninės būklės, reguliaraus aptarnavimo, oro lauke ir viduje, pastato savybių. Tačiau, nemažai įrenginių turi energijos sunaudojimo sekimo galimybes telefono programėlėje, todėl sumontavus įrenginį galėsi sekti jo sąnaudas ir pasitelkdami veikimo grafikus, bei režimus optimizuoti sąnaudas. 

Taip, esant palankiam išplanavimui tai įmanoma, tačiau komfortas niekada nebus toks aukštas, kaip su individualiais vidiniais blokais. Gali jaustis temperatūrų skirtumas vaikštant po skirtingus kambarius.

Įrenginio aptarnavimas atliekamas bent du kartus per metus. Geriausia tai yra atlikti prieš ir po naudojimo sezono.

Išjunginėtį įrenginio nerekomenduojama, nei paliekant namus, nei einant miegoti. Taip gali padidėti elektros sąnaudos. Geriausia yra optimizuoti veikimo grafikus arba naudotis “eco” funkcijomis.

Galima, tačiau nerekomenduojame ilgai delsti (pusmetis ir daugiau). Bėgant laikui keičiasi standartai, technologijos ir gali atsirasti suderinamumo problemų. Jei įrenginį ketinate montuoti vėliau, geriausia yra jį ir nusipirkti. Tokiu būdu žinosite, kad turima įranga bus pilnai palaikoma. Papildomai, montuojant “komunikacijas” ankščiau, gali atsirasti problemų su įrenginio galia. Teko ne kartą susidurti su situacija, kada pravestos netinkamos “komunikacijos” ir nebuvo įmanoma sumontuoti pakankamos galios įrenginio. 

Įprastai, skirtingų įrenginių bazinis valdymas yra ganėtinai paprastas. Tačiau, jei susidursite su problemomis arba nemokėsite naudotis visomis įrenginio funkcijomis, parašykite mums el. paštu ir suteiksime visą reikalingą informaciją. info@homelabs.lt

Klausimai po pirkimo

Pinigų grąžinimas ir garantija

Jei įranga nebuvo išpakuota ir buvo sandėliuojama sausai ir tvarkingai, mielai grąžinsime Jums pinigus, vos tik ją gavę. Pinigų grąžinimui suteikiame 14d. terminą. Ši sąlyga galioja tik tai įrangai, kuri nebuvo užsakyta pagal specialų užsakymą ir pritaikyta prie konkrečių patalpų. Tokios įrangos atgal nepriimsime nei mes, nei gamintojas. Prieš grąžinant tokią įrangą prašome susisiekti el. paštu info@homelabs.lt, paaiškinti situaciją ir prisegti pirkimo sąskaitą. Po mūsų patvirtinimo galėsime sutarti dėl įrangos grąžinimo būdo.

Garantinis galioja visai mūsų parduodamai įrangai. Garantinis remontas ir jo sąlygos yra taikomas tik tuo atveju, kai įranga buvo naudojama ir sumontuota pilnai išpildant gamintojo pateikiamas instrukcijas ir reguliariai atliekant įrenginio aptarnavimą pagal gamintojo instrukciją arba ne rečiau, nei du kartus į metus. Įranga taipogi privalo būti naudojama tik pagal jos paskirtį: buitiniai įrenginiai – buičiai, komerciniai – komercijai. Jei įranga naudojama ne pagal paskirtį arba buvo sumontuota netinkamai, montuojant nebuvo atsizvelgta į atmosferines sąlygas, tai garantinis servisas jai nebus taikomas.

Pinigai už įrangą nėra iškart grąžinami, jei pakuotė buvo pažeista. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kokį pažeidimą jūs pastebėjote. Pirmiausia raštu informuokite kurjerį prieš atsiimant prekes ir padarykite nuotraukas vietoje, stebint kurjeriui. Neinformavus kurjerio apie pažeistas pakuotes, pretenzijų nepriimsime. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį, kad esant didelei pakuotei gali būti nedidelių pažeidimų. Svarbiausia yra patikrinti, ar pati įranga pakuotės viduje yra nepažeista. Rekomenduojama atsargiai ir dar svarbiau nepažeidžiant pakuotės įvertinti, ar yra padaryta žala įrenginiui. Susidūrus su defektais, privalu informuoti kurjerį, nepriimti siuntos ir nedelsiant informuoti mus telefonu: +370 626 80955.

Nemokamas pristatymas

Nemokamas pristatymas užsakant virš 1500Eur.

Garantija

Visoms parduodamoms prekėms suteikiama garantija.

Saugus apsipirkimas

Jūsų duomenys yra šifruojami, todėl atsiskaitymas yra saugus ir patikimas.